Translate

Xiaomi Mi 6 UP coming( English+ Hindi Language)




Xiaomi Mi 6 smartphone was launched in April 2017. The phone comes with a 5.15-inch touchscreen display with a resolution of 1080 pixels by 1920 pixels at a PPI of 428 pixels per inch. 

The Xiaomi Mi 6 is powered by 2.45GHz octa-core Qualcomm Snapdragon 835 processor and it comes with 6GB of RAM. The phone packs 64GB of internal storage that cannot be expanded. As far as the cameras are concerned, the Xiaomi Mi 6 packs a 12-megapixel primary camera on the rear and an 8-megapixel front shooter for selfies.

The Xiaomi Mi 6 runs Android and is powered by a 3350mAh non removable battery. It measures 145.17 x 70.49 x 7.45 (height x width x thickness) and weigh 182.00 grams.

The Xiaomi Mi 6 is a dual SIM (GSM and GSM) smartphone that accepts Micro-SIM and Nano-SIM. Connectivity options include Wi-Fi, GPS, Bluetooth, NFC, FM, 3G and 4G. Sensors on the phone include Compass Magnetometer, Proximity sensor, Accelerometer, Ambient light sensor and Gyroscope.



Hindi



एक्सओमी एम 6 स्मार्टफोन को अप्रैल 2017 में लॉन्च किया गया था। फोन में 5.15 इंच के टचस्क्रीन डिस्प्ले के साथ 1080 पिक्सल के एक पिक्सल के साथ 428 पिक्सल प्रति इंच पीपीआई पर 1 9 0 पिक्सल के संकल्प के साथ आता है।


Xiaomi Mi 6 2.45GHz octa-core Qualcomm Snapdragon 835 प्रोसेसर द्वारा संचालित है और यह 6 जीबी रैम के साथ आता है। फोन 64 जीबी का आंतरिक भंडारण करता है जिसे विस्तारित नहीं किया जा सकता। जहां तक कैमरे का संबंध है, Xiaomi Mi 6 में 12 मेगापिक्सेल का प्राथमिक कैमरा कैमरा और खुद के लिए 8 मेगापिक्सेल फ्रंट शूटर है |

Xiaomi Mi 6 एंड्रॉइड चलाता है और 3350 एमएएच गैर हटाने योग्य बैटरी द्वारा संचालित है। 
यह 145.17 x 70.4 9 x 7.45 (ऊंचाई x चौड़ाई x मोटाई) और वजन 182.00 ग्राम है।

Xiaomi Mi 6 एक दोहरे सिम (जीएसएम और जीएसएम) स्मार्टफोन है जो माइक्रो-सिम और नैनो-सिम को
 स्वीकार करता है। कनेक्टिविटी विकल्पों में वाई-फाई, जीपीएस, ब्लूटूथ, एनएफसी, एफएम, 3 जी 
और 4 जी शामिल हैं फोन पर सेंसर में कम्पास मैगनेटोमीटर, निकटता सेंसर, एक्सीलरोमीटर, 
परिवेश प्रकाश संवेदक और ज्योरोस्कोप शामिल हैं।


No comments